Warner Bros Studio a Londýn

by - prosince 02, 2018

Někdy na začátku roku 2018 jsem si do zápisníku začala tvořit něco jako "vision board" a vylepila jsem si tam fotku Warner Bros studia a k tomu napsala, že kromě toho chci navštívit i Londýn. O pár měsíců později se mi sen splnil a jsem za to neskutečně vděčná. Jsem vděčná za tu možnost někam vycestovat, plnit si sny a poznávat svět.

Výlet do Anglie zároveň představoval velký krok z mojí komfortní zóny a také to znamenalo překonat spoustu mých obav a strachů, jako například strach z létání. Tím vás tady ale nebudu nudit. Jsem ráda, že jsem někam vyjela a získala tak možnost postavit se všem svým strachům. Jela jsem s přítelem, takže jsem na to nebyla sama.
První den byl nejnáročnější. Vstát brzy, dojet busem na vlak, dojet vlakem na letiště, projít kontrolou, čekat na letadlo, letět, najít cestu do ubytování (to byla ta nejdelší část) a zajít na večeři. Naší hostitelku jsme poznali až druhý den ráno. Byla to moc milá paní. V ceně ubytování byla i snídaně, což nám přišlo vhod. Potom už jsme vyrazili do Warner Bros Studia. Kdo milujete Harryho Pottera tak jako já, určitě doporučuji. Vstupenky jsme zakoupili předem spolu s papírovým i digitálním průvodcem. Papírový průvodce jsem si prohlédla doma a bez digitálního průvodce bych se v klidu obešla. Bylo to skvělé, ale nevím proč, čekala jsem od toho něco víc. Přesto jsem byla překvapená a užila jsem si to. S přítelem nám trvalo studium projít asi 4 hodiny. Pokud tam plánujete výlet, doporučuji vám jet autobusem přímo od WB Studia. Zpáteční jízdenky pro dva vyjdou na 5 liber (pokud pojedete z Watford Junction jako my).

Vstup do studií

Pohár tří kouzelníků

Bradavický expres

Stánek se sladkostmi

U Dursleyů

Bradavice

Další den jsme se vydali do Londýna. Počasí nám přálo a na cestách nás doprovázelo sluníčko. Z místa ubytování jsme jeli vlakem a následně podzemkou. Vystoupili jsme na Westminster station a vydali se objevovat Londýn. Nejvíc jsem se těšila na Big Ben, ale k mojí smůle probíhala nějaká rekontrukce, takže vše, co jsem z něj viděla, bylo lešení. Co všechno jsme viděli, můžete vidět na  fotkách.

Westminster Station - Podzemka

London Eye

Trafalgar square

Tower Bridge

Shakespeare's Globe

Millenium Bridge - Harry Potter and The Half-Blood Prince

Do Anglie jsem se vlastně zamilovala ještě než jsem ji navštívila a moc ráda bych se tam podívala znovu na jiná místa. Zpětně mě moc mrzí, že jsme neměli možnost si s přítelem zarezervovat vstup na Sky Garden (v tu dobu nějak nefungovaly stránky).
Pokud se vy chystáte do Anglie, doporučuji pořídit si "Travel Oyster card", díky které budete moct pohodlně cestovat. Využijete ji na autobusy, vlaky, podzemky. Dá se objednat na internetu, zakoupit na místě v návštěvnickém centru na přepážce nebo v automatech.

A co vy, byli jste někdy v Anglii? Jak se vám tam líbilo? Dejte mi vědět do komentářů a podělte se o svoje zážitky :)

You May Also Like

6 komentářů

1. V Anglii jsem byla třikrát, Millenium Bridge mám také vyfocený. :) Oyster card určitě můžu doporučit, my ji nevyužili a pak jsme zbytečně litovali peněz. Harryho Pottera mám ráda, takže studio bych si určitě užila, ale ještě více bych chtěla vidět muzeum voskových figurín. :)

I am Lenka

1. Myslím, že by nevyužitý kredit měl jít vrátit nebo alespoň by měl jít použít při další návštěvě :) Určitě, bylo to super, můžu doporučit :)

2. Veľmi pekné zábery. Myslím, že od štúdia si čakala viac, pretože reálno proste nedokáže dobehnúť čaro kníh a filmov ako ich poznáme. A nakoniec je to o malú trošku obyčajnejšie ako by človek čakal :-)

3. Moc pěkné fotky a článek :) Pro mě rozhodně inspirující, taky se totiž chci podívat do studií WB :) Na Harrym jsem vyrůstala, takže to je můj sen a stejně tak i poznat Londýn :) snad se vyplní :)

1. Děkuji :) Určitě to vyjde, držím palce :) Je tam nádherně.