Meditace

by - června 29, 2018

V poslední době jsem si oblíbila meditaci. Není na tom nic složitého, stačí pár minut denně a dá se to praktikovat kdekoliv, kde je alespoň trochu klidu. Naučíte se soustředit se pouze na jednu věc, pročistit mysl, uklidnit se a žít přítomným okamžikem. 



Meditace má spoustu dalších výhod. Zlepšuje sílu mysli a soustředěnost, učí vás kontrolovat myšlenky, zlepšuje spánek, snižuje stres, strach a úzkost. Stáhněte si jednoduchý návod, jak na to. Stačí kliknout na tlačítko stáhnout. (Návod jsem pro vás sepsala já.)



Můžete meditovat jen tak, sednou si do přírody, zavřít oči a soustředit se na svůj dech. Jen na pár minut. Nebo, a to bych vám doporučila pro začátek, můžete použít takzvané "guided meditations". Stačí si stáhnout aplikaci do telefonu, kde tyto meditace najdete, některé jsou zdarma, některé za poplatek. Taky youtuberka a blogerka Jasmine Lipska vydala nově tyto namluvené meditace, můžete si je zakoupit zde. Má moc příjemný a klidný hlas a o kvalitu se taky bát nemusíte, Jasmine si dává záležet. 
Také se dá sehnat spoustu knížek spojených s meditací, ty jsem ovšem ještě nevyzkoušela, tak zatím nemůžu nic doporučit. Pořídit si knihu je podle mě lepší až když to s tím opravdu myslíte vážně. Stejně tak kupovat aplikace nebo právě ty vedené meditace. Ale je to jen na vás. Budu ráda za jakékoliv připomínky, nápady na zlepšení nebo zpětnou vazbu, jak se vám můj návod líbil. Díky  :) 

A co vy, meditujete? Jak dlouho? Dejte mi vědět do komentářů.




UložitUložit
UložitUložit

You May Also Like

0 komentářů